Rozkład Czasowy Wydarzenia (1)
SCENA CZERWONA
-
Podczas tej rozmowy zanurzymy się w fascynujący świat konstrukcjonizmu, teorii uczenia się stworzonej przez Seymoura Paperta. Dowiemy się, czym różni się od innych podejść i dlaczego stawia ucznia w roli głównego „budowniczego” swojej wiedzy. Porozmawiamy o tym, czy lepiej działa w środowisku cyfrowym, czy analogowym oraz jak wdrażać te metody w edukacji, nawet jeśli system nie zawsze na to pozwala.
Będzie też o tym, jak błędy mogą stać się ważną częścią nauki, jak wspierać uczniów, by nie bali się próbować, a także jak konstrukcjonizm może pobudzać kreatywność. Na koniec zastanowimy się, jak oceniać postępy w takim podejściu – bo standardowe testy mogą tu nie wystarczyć.
Ciekawi? Dołączcie do rozmowy, aby razem odkryć, jak uczyć i uczyć się w sposób bardziej twórczy i praktyczny!
Patrycja Brudzińska