Właścicielka marki “Kawałki natury”, trenerka i facylitatorka procesów rozwojowych,
O sobie mówi:”Serce zostawiłam w szkole, wszystko co robię docelowo łączy się z edukacją lub ma na nią wpływ, to mnie kręci”
Przez lata pracowała jako nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, by w końcu porzucić edukację formalną i założyć Wolną Szkołę, gdzie dzieci uczyły się inaczej. O tym doświadczeniu opowiedziała na wystąpieniu Tedx w Katowicach w 2017 roku. W międzyczasie zakłada firmę szkoleniową, by dzielić się swoim doświadczeniem z innymi. W programie PFR/Google “Projektanci Innowacji PFR” była facylitatorką metody design thinking, pomagając innowatorom społecznym w procesie rozwoju pomysłu na biznes.
Współpracując z Ośrodkiem Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych, Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego czy Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji podnosiła kompetencje cyfrowe polskich nauczycieli. Prowadziła spotkania dla seniorów współpracując przy realizacji projektu Latarnicy Polski Cyfrowej – Stowarzyszenie Miasta w Internecie czy działając wolontaryjnie jako inicjatorka klubu programowania dla dzieci Codredojo.
Dziś współpracuje z kilkoma NGO’sami w Polsce realizując projekty, które mają wpływ na zmianę polskiej edukacji. Jest konsultantką merytoryczną w projekcie Lekcja:Enter, gdzie 75 tyś nauczycieli podnosi swoje kompetencje cyfrowe. Pełni rolę facylitatorki dla młodych nauczycieli i nauczycielek wchodzących na rynek pracy w Fundacji Teach For Poland, towarzysząc im w realizacji założonych celów rozwojowych.
W Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog koordynuje międzynarodowy projekt podnoszący kompetencje cyfrowe nauczycieli. Za swoje działania związane z rozwojem cyfryzacji w Polsce została wyróżniona tytułem 100 osób wyróżnionych w roku 2021 poprzez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce.
Jest trenerką w pilotażowym programie wdrażania narzędzia Unikatowy klucz Uczenia się a także pracowniczką Stowarzyszenia Wikimedia Polska. Jednocześnie rozwija kilka marek, min: “Kawałki Natury” i innowacyjnych pomysłów oczywiście wszystkie dotyczą edukacji i służą poprawie jakości życia dziecka, nie tylko w szkole.