Monika Czaplicka

właścicielka agencji Wobuzz, specjalistka od kryzysów w mediach społecznościowych

Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka

Monika Czaplicka jest z wykształcenia socjolożką. W branży marketingu internetowego działa od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i fanpage „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Zarządzanie kryzysem w social mediach”, współautorka „Biblii E-biznesu II”. Jesienią 2019 roku premierę miała książka „Uwiedź klienta – marketing w social mediach”.

Prowadzi bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w dbaniu o reputację i zarządzaniu kryzysami, social sellingu oraz komunikacji marek.

Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy.