Łukasz Murawski

Partner w 102 Group, Ekspert w WSB, Autor cyklu wywiadów #porozmawiajmyomarce

Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Pomaga firmom odróżnić się na rynku oraz zdefiniować cel pozabiznesowy.

Psycholog społeczny od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom wyróżnić się na rynku i wypracować założenia komunikacji.
Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z tworzeniem wizerunku.
Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku.
Wykłada Psychologię Marketingu i Reklamy w Wyższej Szkole Bankowej.
Doradza startupom w inkubatorach przedsiębiorczości.
Publikuje w najważniejszych polskich magazynach poświęconych marketingowi.
Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów z światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu.
Dotychczas rozmawiał z takimi osobami jak Al Ries, Laura Ries, Marty Neumeier, Martin Lindstrom, David Brier, Richard Sauerman i Matt Davies.