Posiada ponad 20 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, jednego z największych dostawców rozwiązań IT w Unii Europejskiej.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu portalu Interia, jednego z największych portali internetowych w Europie, notowanego na GPW w Warszawie, zatrudniającego ponad 250 osób.
W 2008 rozpoczął przygodę przedsiębiorcy od początku tworząc oprogramowanie dla działów marketingu.
W 2011 założył SALESmanago Marketing Automation.
Jest autorem książki pt. “Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji” wydanej przez PWN.
Grzegorz wykłada na uczelniach wyższych, wspiera inne startupy technologiczne i regularnie biega maratony. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.