
Wspiera firmy w etykiecie komunikacji i zwiększaniu sprzedaży, poprzez budowanie dobrych relacji biznesowych w oparciu o zasady savoir – vivre. Dzieli się swoją wiedzą, jako wykładowca akademicki. Publikuje artykuły na łamach czasopism branżowych oraz uczestniczy, jako prelegent w konferencjach biznesowych
Autorka interaktywnej książki „Kulturalnie w social media”, laureatka konkursu Polish Businesswomen Awards w kategorii Lider wśród trenerów etykiety biznesowej oraz laureatka pierwszego miejsca w konkursie LinkedIn Top Influencer 2021.
Dla niej i jej klientów savoir – vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem w biznesie. To narzędzie wzmacnia pewność siebie i daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi. I nie chodzi o ograniczające zasady, ale o naszą autentyczność wyrażaną z klasą!
Aktywna na portalu biznesowym LinkedIn, na Instagramie oraz na ewabrok.pl.