
Beata Mońka
Ekonomistka (SGH i Swinburne University of Technology). Specjalizacja: business development, transformacja, M&A, komunikacja.
Zarządzała firmami w wiodących grupach z sektora TMTE (m.in.: Omnicom/DDB Group, Axel Springer Polska, WPP holding / Y&R Brands, CANAL+ / Vivendi, GBC);
Założycielka firmy doradczej BMBC. Czlonkini RN.
Członkini Komitetu Sterującego i Komitetu Audytu RBI /Oddział w Polsce.
Certfikowany Mentor EMCC.
Ekspertka UE ds. SME i innowacji; członek komisji PKOl i YPO (Chapter Chair YPO Gold). Współautorka studiów podyplomowych (Akademia Przywództwa Kobiet) i wykładowca Akademii L. Koźmińskiego.
Pomysłodawczyni i współorganizatorka BrandMe CEO i innych inicjatyw skupionych wokół promowania i rozwijania autentycznego przywództwa.
Motto życiowe: „Never underestimate the power of passion”.