WYDARZENIE ZAKOŃCZONE
ZAPRASZAMY W 2026 ROKU!
do rozpoczęcia pozostało:
Cześć!
Fajnie, że tu jesteś!
13 października zamiast widocznego wyżej zielonego przycisku do testów znajdziesz tutaj przycisk kierujący Ciebie do wybranego przez Ciebie wydarzenia Dnia Porażki 2025.
Jeśli zapisałeś/aś się na kilka wydarzeń, to dostaniesz najpóźniej do czwartku, 9 października, odpowiednią liczbę maili z odpowiednimi linkami. Każdy mail będzie dotyczył pojedynczego wydarzenia.
Zwróć uwagę na to, że Dzień Porażki odbywać się będzie w aplikacji Microsoft Teams.
Zadbaj o to, aby mieć możliwość połączenia się przez Teams: przez aplikację (jeśli masz zainstalowaną na komputerze lub komórce) lub korzystając z wersji online Teams.
Jeśli chcesz zweryfikować możliwość skorzystania z Teams przez przeglądarkę, kliknij na powyższy przycisk „Uruchom testowe spotkanie w MS Teams”.
Po chwili powinna pojawić się w przeglądarce strona jak niżej z komunikatem, czy chcesz skorzystać z aplikacji Teams czy też przez przeglądarkę.
Jeśli klikniesz „Anuluj”, to zniknie to okienko z pytaniem i po naciśnięciu na przycisk „Kontynuuj w tej przeglądarce” otworzy się okienko do spotkania.
Przy wyborze wersji przez przeglądarkę powinno pojawić się okienko jak niżej. Jego wygląd może się różnić w zależności od rodzaju używanej przeglądarki internetowej.
WAŻNE DLA OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W WARSZTATACH:
Mikrofon czy kamera nie będą potrzebne na wykładach, ale na pewno ułatwią zadawanie pytań i inne interakcje. Oczywiście pytania będzie można też zadawać przez chat.
Pamiętaj, że kamerę czy mikrofon można będzie wyłączyć już na oknie, w którym będzie się odbywało wydarzenie.
Po kliknięciu na zezwolenie używania kamery i mikrofonu powinno się pojawić okno jak niżej.
W pole „Wpisz imię i nazwisko” prosimy wpisać co najmniej swoje imię i pierwszą literę nazwiska (np. „Jan K.”) lub jakiś pseudonim. Można oczywiście wpisać pełne imię i nazwisko – pozostawiamy to Twojej decyzji.
Umożliwi to osobom prowadzącym wykłady czy (zwłaszcza!) warsztaty wygodniej odnosić się do wypowiedzi poszczególnych osób czy zadawać pytania.
Na poniższym oknie można też dostosować ustawienia dźwięku czy obrazu.
Po zakończeniu ustawień należy kliknąć przycisk „Dołącz teraz” lub jego odpowiednik w j. angielskim czy innym.
Jeśli spotkanie jeszcze się nie zaczęło, to kolejny ekran będzie wyglądał jak poniżej.
Zachęcamy do wcześniejszego wejścia do systemu tak, abyśmy mogli zacząć punktualnie.
W odpowiedniej porze prowadzący wpuszczą Ciebie do pokoju.
[dalszy ciąg informacji pod poniższą grafiką]
Będziemy starali się zaczynać wszystkie wydarzenia punktualnie.
W razie problemów technicznych po naszej stronie postaramy się dać o tym znać jak najszybciej wysyłając informację do Państwa z adresu: [email protected]
A w razie kłopotów po Państwa stronie prosimy przysłać odpowiednią informację na ten sam email: [email protected]
W mailu prosimy o opisanie problemu i przesłanie zrzutów ekranów pokazujących np. komunikat błędu itp.
Zachęcamy do udziału w wydarzeniu z wykorzystaniem komputera.
Osoby biorące udział w warsztatach prosimy o zadbanie o przestrzeń, w której będziecie mogli aktywnie wypowiadać się czy pracować w pokojach online.
Dla Waszego bezpieczeństwa bardzo prosimy, aby nie uczestniczyć w wydarzeniu jadąc samochodem czy robiąc inne czynności, wymagające uwagi.
Przypominamy, że nagrania z wykładów będą udostępniane osobom, które zapisały się na wykłady.
Zastrzegamy sobie prawo do publikacji fragmentów (bez udziału uczestników) nagrań w celach promocyjnych i instruktażowych.