FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Jeśli:

  • CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W DNIU PORAŻKI nie wiedząc jeszcze, jak będą wyglądały lista Prelegentów i agenda
  • chcesz mieć najtańszy bilet
  • ufasz nam, że wydarzenie będzie SUPER!!!

to możesz już kupić „w ciemno” wejściówkę na wydarzenie za naprawdę super atrakcyjną cenę.

Bilet upoważnia do prawie* takich samych benefitów, jak pozostałe

* poza tym, że nie wiesz jeszcze, kogo usłyszysz i co się będzie działo 😎

Dostępne formy płatności: przelew tradycyjny, BLIK, PayPal, płatności online.

Zachęcamy do opłaty za zamówienie z wykorzystaniem z płatności online bezpośrednio po zarejestrowaniu uczestnika/uczestników

W przypadku konieczności późniejszej płatności należy pamiętać o tym, że obowiązuje 14-dniowy okres płatności.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu płatność może być opóźniona, prosimy o przesłanie stosownej informacji na adres mailowy: poczta@dobraporazka.pl

Brak powyższej informacji może skutkować anulowaniem zamówienia.

Po zakończeniu procesu rejestracji pojawi się ekran podobny do poniższego:

Aby zapłacić on-line kliknij przycisk „Zapłać on-line”

Aby zapłacić przelewem wykonaj przelew korzystając z danych widocznych w sekcji „Przelew bankowy” lub z danych widocznych na fakturze pro-forma, która dotrze do Ciebie mailem w ciągu kilku minut po zakończeniu rejestracji.

Przy rejestracji zaznacz pozycję: Proszę o wystawienie faktury

Wypełnij prawidłowo formularz, który się pojawi i zaznacz widoczne pod nim zgody.

Jeżeli skorzystasz z płatności online to system automatycznie prześle do Ciebie fakturę.

Jeżeli dokonujesz płatności tradycyjnym przelewem na konto to faktura zostanie przesłana po potwierdzeniu przez nas wpłynięcia przelewu na konto Fundacji.

Faktury przesyłane są na adres email podany przy rejestracji.

Faktura proforma wystawiana jest dla każdego zamówienia, w którym zaznaczono chęć otrzymania faktury i uzupełniono potrzebne w tym celu dane.

Proforma wysyłana jest automatycznie po zakończeniu zamówienia, przed jego opłaceniem.

Faktura proforma ma 14-dniowy okres płatności.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu płatność może być opóźniona, prosimy o przesłanie stosownej informacji na adres mailowy: dzienporazki@dobraporazka.pl

Brak powyższej informacji może skutkować anulowaniem zamówienia.

System wystawia faktury z opisem:

  • Uczestnictwo w wydarzeniu poświęconym budowaniu kultury uczenia się na błędach 

Jeśli potrzebujesz faktury z innym opisem – skontaktuj się z nami mailowo poczta@dobraporazka.pl przesyłając kopię wystawionej faktury oraz informacje o proponowanym brzmieniu opisu.
Zwrotnie otrzymasz TĘ SAMĄ fakturę (numer, data) ze zmienionym opisem.

Przy zakupie 5 i więcej biletów prosimy o kontakt mailowy na adres mailowy podany poniżej z informacją o liczbie uczestników.
Z przyjemnością prześlemy kod zniżkowy: 10% na 5-10 biletów lub 15% na powyżej 15 biletów

Uwaga: zniżki nie dotyczą biletów w cenie „kupuję w ciemno”

Maile dotyczące wydarzenia (w zależności od kontekstu) mogą przychodzić do Ciebie z kont:

  • Dzień Porażki 2020 <system@konfeo.com>
  • dzienorazki@dobraporazka.pl
  • poczta@dobraporazka.pl

Jeśli spodziewasz się od nas maila a go nie otrzymałeś/-aś:

  1. Sprawdź, czy maila nie masz w spamie. Jeśli tam trafił, oznacz, że ten mail nie jest spamem; dodaj maile z domeny dobraporazka.pl do zaufanych nadawców
  2. Jeśli masz konto firmowe dowiedz się, czy Twoja firma nie blokuje maili z domen: konfeo.com oraz dobraporazka.pl; poproś o dołączenie tych domen do zaufanych nadawców.
  3. Napisz do nas, jeśli mimo zweryfikowania powyższych punktów nie masz dostępu do naszych maili, na adres: poczta@dobraporazka.pl lub zadzwoń na numer: +48 606 724 402

Nie znalazłeś/-aś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do nas na adres: poczta@dobraporazka.pl