Jak zarejestrować się na Dzień Porażki posiadając kod dostępu?
Aby wykorzystać kod dostępu do Dnia Porażki oraz do Archiwum Dnia Porażki należy:
1. Wejść na stronę: https://dobraporazka.pl/rejestracja-uzytkownika/
2. Zarejestrować się wpisując w polu „Kod dostępu” otrzymany kod
W przypadku problemów prosimy o kontakt mailowy na adres: [email protected]
Czym są bilety "Biorę w ciemno"?
Jeśli:
- CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W DNIU PORAŻKI nie wiedząc jeszcze, jak będą wyglądały lista Prelegentów i agenda
- chcesz mieć najtańszy bilet
- ufasz nam, że wydarzenie będzie SUPER!!!
to możesz już kupić „w ciemno” wejściówkę na wydarzenie za naprawdę super atrakcyjną cenę.
Bilet upoważnia do prawie* takich samych benefitów, jak pozostałe
* poza tym, że nie wiesz jeszcze, kogo usłyszysz i co się będzie działo 😎
Jakie są możliwe sposoby płatności za wydarzenie?
Dostępne formy płatności:
- płatności przelewem online
- BLIK
- przelew tradycyjny
W tym ostatnim przypadku, jeśli wcześniej zaznaczono prośbę o fakturę, wysyłana jest faktura proforma z 14-dniowym terminem płatności.
Jak mogę wybrać sposób płatności?
Po zakończeniu procesu rejestracji pojawi się ekran, na którym będą pola podobne do poniższych:
Aby zapłacić on-line kliknij przycisk „Zapłać on-line”
Aby zapłacić przelewem wykonaj przelew korzystając z danych widocznych w sekcji „Przelew bankowy” lub z danych widocznych na fakturze pro-forma, która dotrze do Ciebie mailem w ciągu kilku minut po zakończeniu rejestracji.
Jaki jest termin płatności za zamówione bilety?
Zachęcamy do opłaty za zamówienie z wykorzystaniem z płatności online bezpośrednio po zarejestrowaniu uczestnika/uczestników
W przypadku konieczności późniejszej płatności należy pamiętać o tym, że obowiązuje 14-dniowy okres płatności.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu płatność może być opóźniona, prosimy o przesłanie stosownej informacji na adres mailowy: [email protected]
Brak powyższej informacji może skutkować anulowaniem zamówi
W jaki sposób otrzymam fakturę?
Przy rejestracji zaznacz pozycję: Proszę o wystawienie faktury
Wypełnij prawidłowo formularz, który się pojawi i zaznacz widoczne pod nim zgody.
Jeżeli skorzystasz z płatności online to system automatycznie prześle do Ciebie fakturę po opłaceniu wejściówki.
Jeżeli dokonujesz płatności tradycyjnym przelewem na konto to faktura zostanie przesłana po potwierdzeniu przez nas wpłynięcia przelewu na konto Fundacji.
Faktury przesyłane są na adres email podany przy rejestracji.
Jak otrzymać fakturę proforma?
Faktura proforma wystawiana jest dla każdego zamówienia, w którym zaznaczono chęć otrzymania faktury i uzupełniono potrzebne w tym celu dane.
Proforma wysyłana jest automatycznie po zakończeniu zamówienia, przed jego opłaceniem.
Faktura proforma ma 14-dniowy okres płatności.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu płatność może być opóźniona, prosimy o przesłanie stosownej informacji na adres mailowy: [email protected]
Brak powyższej informacji może skutkować anulowaniem zamówienia.
Jaki opis znajdę na fakturze?
System wystawia faktury z opisem:
- Uczestnictwo w wydarzeniu poświęconym budowaniu kultury uczenia się na błędach
Jeśli potrzebujesz faktury z innym opisem – skontaktuj się z nami mailowo [email protected] przesyłając kopię wystawionej faktury oraz informacje o proponowanym brzmieniu opisu.
Zwrotnie otrzymasz TĘ SAMĄ fakturę (numer, data) ze zmienionym opisem.
Jeśli z mojej firmy w wydarzeniu chce wziąć udział więcej osób, czy możemy liczyć na zniżkę?
Przy zakupie 20 i więcej biletów prosimy o skorzystanie z oferty biletów grupowych, dostępnej tutaj: dzienporazki.pl/bilety_grupowe/
Uwaga: zniżki nie dotyczą biletów w cenie „kupuję w ciemno” i nie sumują się z innymi zniżkami
Nie docierają do mnie maile od Fundacji
Maile dotyczące wydarzenia (w zależności od kontekstu) mogą przychodzić do Ciebie z kont:
- Dzień Porażki 2020 <[email protected]>
- [email protected]
- [email protected]
Jeśli spodziewasz się od nas maila a go nie otrzymałeś/-aś:
- Sprawdź, czy maila nie masz w spamie. Jeśli tam trafił, oznacz, że ten mail nie jest spamem; dodaj maile z domeny dobraporazka.pl do zaufanych nadawców
- Jeśli masz konto firmowe dowiedz się, czy Twoja firma nie blokuje maili z domen: konfeo.com oraz dobraporazka.pl; poproś o dołączenie tych domen do zaufanych nadawców.
- Napisz do nas, jeśli mimo zweryfikowania powyższych punktów nie masz dostępu do naszych maili, na adres: [email protected] lub zadzwoń na numer: +48 606 724 402
Nie znalazłeś/-aś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do nas na adres: [email protected]