Od blisko 20 lat prowadzi praktykę zawodową oraz gabinet psychoterapii „Schematia”, gdzie wspiera dzieci, młodzież i dorosłych w sytuacjach trudnych.
Pracuje również jako adiunkt w Zakładzie Pedagogiki Małego Dziecka w Instytucie Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Szkoli studentów, nauczycieli, psychologów i terapeutów w zakresie specjalistycznej pomocy rodzinom znajdującym się w kryzysie oraz dzieciom doświadczającym trudności w wyrażaniu emocji i radzeniu sobie w relacjach rówieśniczych.
Jest Członkinią Rady Naukowej Fundacji Wspomagania Rozwoju Dzieci Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej oraz Rady Naukowej Fundacji Rozwoju Intelektualnego Dzieci i Młodzieży „Sensus Vitae”.
Ukończyła czteroletnie profesjonalne szkolenie w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci, młodzieży i dorosłych w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie będącego członkiem European Association of Behavioural and Cognitive Therapies. Uczestniczyła również w cyklu szkoleń z zakresu terapii schematu atestowanych i prowadzonych przez członków International Society of Schema Therapy. Jako terapeutka EMDR (certyfikat wydany przez University od Birmingham i EMDR Europe) prowadzi terapię osób, które w swoim życiu doświadczyły trudnych, stresujących i traumatycznych wydarzeń.
Jest autorką książek i artykułów z zakresu wspomagania rozwoju dziecka i budowania umiejętności rodzicielskich (m.in. „Mój Złośnik, czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze złością” oraz „Mój smutasek, czyli jak nauczyć dzieci mądrego radzenia sobie ze smutkiem”). Prowadzi podcast Psychokawka oraz profil psychedukacyjny @schematia w mediach społecznościowych.
Kieruje się w życiu zasadą, że ekspert rodzi się z tysięcy porażek, a nie z jednego sukcesu.